نقشه کشی برق ساختمان با اتوکد

امروزه به دلیل پیچیده تر شدن طراحی های مربوط به برق ساختمان و هم چنین تعداد بسیار زیادی آی سی های موجود در این زمینه، طراحی های دستی مربوط به برق ساختمان، کاری دشوار می باشد.
نرم افزار اتوکد برق ساختمان زمینه را برای ایجاد طراحی های اصولی و بی نقص فراهم آورده است و با استفاده از فن آوری های ارائه شده در  این نرم افزار می توان مدارهای مجتمع و طراحی های مربوط به برق ساختمان را بسیار سریع و آسان انجام داد.

در واقع آموزش اتوکد برق ساختمان بستر مناسبی را جهت طراحی و پیاده سازی طراحی در این حوزه فراهم آورده است و با استفاده از امکانات ارائه شده توسط این نرم افزار می توان مدارهای الکتریکی پیچیده تر را با دقت بسیار زیادی طراحی و پیاده سازی نمود.

نرم افزار اتوکد در زمینه برق ساختمان کاربرد بسیار زیادی دارد و با استفاده از این نرم افزار می توان برای ایجاد و همچنین اصلاح برق و سیستم های کنترلی ساختمان استفاده نمود.

ایجاد سیستم های کنترل الکتریکی با استفاده از نرم افزار اتوکد، سبب افزایش بهره وری در  این زمینه کردیده است و با استفاده از این نرم افزار می توان وظایف طراحی الکتریکی را در کم ترین زمان ممکن به انجام رساند.

آموزش اتوکد برق ساختمان، فرصت مناسبی را برای طراحان و مهندسان در این زمینه فراهم آورده است که با استفاده از این نرم افزار می توانند بهره وری طرح های خود را تا میزان 80 درصد افزایش دهند.

اهمیت آموزش نقشه کشی برق ساختمان با اتوکد :

کاهش خطاها و مطابقت با استانداردهای صنعت:

طرح های الکتریکی ایجاد شده توسط نرم افزار اتوکد مطابق با استانداردهای صنعت برق هستند و میزان خطای موجود در این طرح ها به میزان زیادی کاهش یافته است.
با استفاده از نرم افزار اتوکد در برق ساختمان می توان کنترل های لازم بر روی طرح را با استفاده از ابزار موجود در این نرم افزار انجام داد و به میزان زیادی از خطاهای موجود در طراحی ها کاست.
علاوه بر کاهش خطاها در طراحی های برق ساختمان، نرم افزار اتوکد از استانداردهای منطقه ای و بین المللی در این زمینه پشتیبانی می کند و کتابخانه جامع این نرم افزار، کاربران و طراحان را قادر به طراحی و تولید محصولاتی منطبق با استانداردهای مبتنی بر طرح می سازد.

مدیریت طراحی داده:

نرم افزار اتوکد در برق ساختمان امکان مدیریت طراحی داده را برای کاربران فراهم
می آورد و به این ترتیب طراحان می توانند طراحی های دقیق و اصولی خود در این زمینه را به اشتراک قرار دهند.
اتوکد برق ساختمان شامل ابزارهای مفیدی برای گزارش خودکار از داده ها می باشد و امکان به اشتراک گذاری این داده ها در میان کاربران نیز وجود دارد.
البته این ارتباط بسیار کارآمد می باشد و با ایجاد رمز عبور در برنامه های کاربردی، سبب یکپارچه سازی و تبادل کارآمد و امن اطلاعات در این زمینه می گردد.

تسهیل همکاری:

اتوکد برق ساختمان امکان همکاری میان دو تیم الکتریکی و مکانیکی را فراهم می آورد و با استفاده از این ویژگی می توان به آسانی داده های الکتریکی را به نمونه های دیجیتال تبدیل نمود و به این تریب شرایط مناسبی را برای کنترل الکتریکی داده های موجود در طراحی فراهم آورد.
طرح های دو بعدی و سه بعدی ایجاد شده توسط نرم افزار اتوکد برق ساختمان، ایجاد ارتباط میان مشتری و تیم توسعه دهنده و تعامل سازنده میان آن ها را امکان پذیر می کند.
با آموزش نرم افزار اتوکد برق ساختمان می توان بهره وری و پیشرفت را در کنترل فرایند طراحی به دست آورد.

جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط کلاس های آموزشی اتوکد

5/5 - (20 امتیاز)
مطالعه بیشتر
ویژگی ها و تفاوت طراحی داخلی مدرن و معاصر
اصول چیدمان در دکوراسیون داخلی
اصول طراحی درب در دکوراسیون داخلی
کاربرد بتن در دکوراسیون داخلی
طبقه بندی و نظم دهی در دکوراسیون داخلی
نکاتی که قبل از خرید مبلمان L باید بدانید
گونه شناسی معماری
دیزاین آشپزخانه استاندارد
۱۰ تمرین ضروری اسکیس برای معماران
تقلید در معماری
بایدها و نبایدهای نورپردازی خارج ساختمان
چگونه یک اتاق بدون پنجره را تزئین کنیم
۴ اشتباه در مورد اتاق نشیمن و چگونگی تصحیح آنها
رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی
مزایا و معایب موکت پوش کردن راه پله ها
رنگ بژ در دکوراسیون داخلی
چگونه فضاهای بدساخت را به دکوراسیون شیک تبدیل کنیم؟
ضرورت آموزش اسکیس
پنج ایده‌ دکوراسیون اتاق کودک
طراح دکوراسیون داخلی کیست
اصول کلی طراحی نمای خارجی خانه
راه حل های طراحی نمای ساختمان تجاری
ابعاد و استانداردهای فضای اداری 
رنگ در طراحی داخلی مغازه ها
نکاتی که قبل از خرید صندلی ناهارخوری باید بدانید
معرق کاشی و زیباسازی دکوراسیون داخلی با استفاده از آن
۱۰ نکته برای طراحی اسکیس معماری
چگونه کابینت های آشپزخانه را رنگ کنیم؟
آموزش اتوکد برای نقشه برداری
مبانی طراحی داخلی که هر طراحی باید بداند
شروع ثبت نام دوره های آموزش حضوری و یا آنلاین - مشاوره رایگان : 587 587 22 - 110 111 28
+