طراحی غرفه های نمایشگاهی

طراحی غرفه نمایشگاهی بصورت گام به گام ویژه بازار کار

طراحی غرفه نمایشگاهی در تمام دنیا با توجه به فرهنگ های محلی و آداب و رسوم اجتماعی انجام می شود.
این طراحی ها به طور عمده تحت تأثیر مواد اولیه در دسترس و مقرون به صرفه قرار دارد
و با توجه به بافت منطقه صورت می گیرد.

طراحی غرفه

دوره های آموزش غرفه های نمایشگاهی

تفاوت های فرهنگی بر روی طراحی غرفه تاثیرگذار است
و با توجه به نیازهای یک جامعه در یک نمایشگاه طراحی انجام می گیرد.
به طور مثال:
در امریکای شمالی اغلب به منظور جامعه سازی و ایجاد حس جمعی، اقدام به طراحی نمایشگاهی می شود.
این در حالی است که در غالب کشورهای اروپایی نمایشگاه ها محلی برای ملاقات و ایجاد روابط می باشند
و طراحی ها در نیل به این هدف انجام می شود.
در ایران نمایشگاه ها به منظور عرضه و فروش و اطلاع رسانی از محصولات برپا می شوند
و طراحی غرفه برای نمایشگاه ها بر پایه اطلاع رسانی و تبلیغ در بازار به منظور فروش بیشتر انجام می شود.

طراحی غرفه

کلاس های آموزش طراحی غرفه های نمایشگاهی

نمایشگاه ها مکانی برای عرضه دستاوردهای علمی، هنری، فرهنگی و تولیدی هستند
که در بازه های زمانی مختلف در مناطق مشخصی ایجاد می شوند
برخی از نمایشگاه ها موردی و زمان دار بوده و برخی دیگر سالانه برپا می شوند.
طراحی غرفه نمایشگاهی مدت هاست که مورد توجه نمایشگاه دارها بوده است.
نمایشگاه ها محیطی جذاب و متفاوت برای تعامل با مشتری و ایجاد ارتباط بیشتر با علاقه مندان در حوزه مشخص است
که در قالب غرفه های نمایشگاهی شکل می گیرد.
طراحی غرفه نمایشگاه می توانند در ارتباط با موضوعی خاص و به صورت تخصصی بوده
و با یکدیگر در تعامل باشند و یا اینکه به صورت انفرادی و در قالب متفاوتی تشکیل شوند.

طراحی غرفه

اهمیت طراحی غرفه نمایشگاهی

با توجه به رشد روز افزون و تعداد بالای مشاغل و اصناف،
طراحی غرفه های نمایشگاهی ضرورتی است غیر قابل انکار.
برای دیده شدن در بین انبوه غرفه ها باید متفاوت بود و جلب توجه کرد.
هر نمایشگاه با هدف فروش بیشتر و رونمایی از محصولی جدید، سعی در حفظ جایگاه اجتماعی خویش دارد.
طراحی غرفه های نمایشگاهی به صورت تخصصی می تواند موجب فروش بیشتر محصول و یا خدمات یک تولیدی و سازمان بشود.
طراحی غرفه های نمایشگاهی با استفاده از ابزار گوناگون می تواند مفهوم واحدی را در اذهان به وجود آورد
و داستانی را بازگو نماید که مخاطبان مختلف نمایشگاه را درگیر کرده و به خود جلب کند.
هدف از برپایی نمایشگاه برقراری ارتباط با مشتری است که از طریق تعامل معنادار به وجود می آید.

طراحی غرفه

خلاقیت در طراحی غرفه های نمایشگاهی

طراحی نمایشگاهی از طریق ابزار فیزیکی مفهومی آشناست
که این روزها جای خود را به طراحی های خاص و سه بعدی داده است.
به طور دائم در روند طراحی تغییراتی به وجود می آید
و تکنیک های مدرنی در این حرفه به کار گرفته می شود.
خلاقیت و نوآوری مهم ترین اصل در طراحی غرفه های نمایشگاهی است
که اغلب در فضای سه بعدی شکل می گیرد.
توسعه تجربه به کمک تکنیک می تواند پیام اصلی را به مخاطب انتقال دهد.
هر نمایشگاه می تواند خرده فروشی، موزه و یا مکانی برای نمایش اشیا باشد
که با توجه به هدف طراحی متفاوتی خواهد داشت.
به طور معمول در نمایشگاه های بزرگ و دائمی غرفه های مشخصی برای اصناف مختلف در نظر گرفته می شود
که با توجه به سلیقه می تواند طراحی نمایشگاهی برای غرفه ها در نظر گرفت.

طراحی غرفه

چگونگی طراحی نمایشگاهی

طراحی برای غرفه های نمایشگاه یک کار گروهی و مشترک است
که در نهایت طرح یکپارچه ای را اجرا می کند.
متخصصین بسیاری در روند طراحی نمایشگاهی با یکدیگر مشارکت می کنند
که هر کدام از منظری خاص به هدف اصلی از برپایی نمایشگاه منجر می شود.
گروهی متشکل از دانش آموختگان رشته معماری، گرافیک، طراحی داخلی، سمعی و بصری،
رسانه های دیجیتال و توسعه دهندگان محتوا با تلاش و همکاری به
طراحی غرفه های نمایشگاهی و اجرای طرح های نهایی می پردازند.
برای این منظور جمع آوری اطلاعات در خصوص علاقه مخاطب و نیاز بازار در نحوه به کارگیری طرح های نمایشگاهی مورد نیاز است
در برخی از موارد سهامداران و اعضای اصلی سازمان های دولتی و نهاد های وابسته
نیز در گروه مشارکت دارند.

طراحی غرفه

برنامه ریزی برای ساخت غرفه های نمایشگاهی

پس از جمع آوری اطلاعات و طراحی اولیه
روند برنامه ریزی برای ساخت و توسعه طرح نهایی و اجرایی شدن آن ادامه می یابد.
یک طراحی خلاق راهی مناسب برای دستیابی به اهداف پروژه و ارتباطات گسترده تر در نمایشگاه است
که هر غرفه داری به آن نیازمند است.
در مرحله اجرایی نیاز به نیروی ماهر برای ساخت طرح نهایی است.
تخصص فنی در این مرحله به ارائه دقیق و مورد پسند مشتری تبدیل خواهد شد.
تفسیر یک طرح مفهوم و تعیین مؤثرترین و جذاب ترین روش های انتقال پیام امری دشوار است
که می بایست به بهترین شکلی عملی شود.
ساخت طرح و نصب قسمت های مختلف طرح آخرین کاری است که با هماهنگی و کار گروهی انجام می شود.
هرگونه عدم تطابق و ناهماهنگی در قسمت های سازه منجر به صرف زمان اضافی برای رفع ایراد و به کارگیری صحیح ابزار است.

طراحی غرفه

خوشحال می شویم پاسخگوی سوالات شما باشیم :

آخرین دیدگاه و 1 دیدگاه دیگر نیاز به تایید دارند.
7 پاسخ
    • پشتیبانی سایت
      پشتیبانی سایت می گوید:

      دوست عزیز سلام.
      امیدواریم شاد و تندرست باشید.
      کلاس های طراحی غرفه های نمایشگاهی شامل یک دوره می باشد.که به صورت کامل آموزش داده خواهد شد.
      برای اطلاع از تعداد جلسات و ساعات آن به سایت مراجعه و یا با آموزشگاه تماس حاصل نمایید.
      خوشحال می شیم اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.
      ۰۲۱۲۲۵۸۷۵۸۷- ۰۲۱۲۲۵۸۰۵۰۵
      برای شما آرزوی موفقیت را داریم.

      پاسخ
    • پشتیبانی سایت
      پشتیبانی سایت می گوید:

      دوست عزیز سلام.
      امیدواریم شاد و تندرست باشید.
      کلاس های طراحی غرفه های نمایشگاهی شامل یک دوره می باشد
      برای اطلاع از تعداد جلسات به سایت مراجعه و یا با آموزشگاه تماس حاصل نمایید.
      خوشحال می شیم اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.
      ۰۲۱۲۲۵۸۷۵۸۷- ۰۲۱۲۲۵۸۰۵۰۵
      برای شما آرزوی موفقیت را داریم.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلاس های آموزش غرفه سازی  

نحوه ثبت نام دوره های طراحی غرفه :

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان و نیز برای ثبت نام و رزرو کلاس‌های طراحی غرفه با شماره تلفن های :

تلفن   ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ – ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ – ( ۰۲۱ )

۲۲۵۸۵۹۷۷  –  ۲۸ ۱۱۱ ۱۱۰

همراه : ۶۰ ۷۳ ۹۷۳ ۰۹۱۲    تماس بگیرید .

آدرس آموزشگاه طراحی غرفه  :

آدرس   تهران – پاسداران – بالاتر از برج سفید – ابتدای گلستان سوم  – ساختمان ۱۲۰

جهت ثبت نام و اطلاع از شرایط کلاس های آموزشی دکوراسیون داخلی

5/5 - (25 امتیاز)
شروع ثبت نام دوره های آموزش حضوری و یا آنلاین - مشاوره رایگان : 587 587 22 - 110 111 28
+