با این روش ها درب کمد لباسی خود را تزیین کنید

با این  روش ها درب کمد لباسی خود را تزیین کنید
بدون رنگ آمیزی دیوارها یا تعویض اساسی مبلمان یکی از ساده ترین راه ها برای  تغییر دکوراسیون اتاق خواب اعمال تزیینات دکوراسیونی گوناگون بروی درب کمدهای لباسی است.
شما می توانید با تغییر تزیینات کمد لباسی های اتاق خواب شاهد تغییر چشمگیر دکوراسیون اتاق خواب خود باشید. اما باید فراموش نکنید برای حفظ تعادل در ترکیب رنگ و تم دکوراسیون منزل خود این تغییرات متناسب با بقیه دکوراسیون منزل شما باشد.

روش های تزیین کمد لباس
ایده های تزیین کمد لباس

تزیین درب کمد لباس

اگر نمی خواهید برای تغییر کلی دکوراسیون اتاق خواب کاری کنید و تنها می خواهید با تزیین درب کمد دیواری ها زیبایی دکوراسیون اتاق خواب خود را بهبود ببخشید این مقاله را تا انتها دنبال کنید.
در ادامه به شما روش هایی معرفی می کنیم که با استفاده از آنها بتوانید درب کمد دیواری ها منزل خود را به زیباترین شکل تزیین کنید.

 اضافه کردن الگو به درب کمد لباسی با استفاده از کاغذ دیواری

یکی از مفیدترین روش هایی که با استفاده از آن می توانید طرح و نمای کلی درب کمد لباسی منزل خود را تغییر دهید و از این بابت باعث تغییر چشمگیر در دکوراسیون اتاق خواب خود شوید اضافه کردن کاغذ دیواری به درب کمد لباسی های اتاق خوابتان است.
در بازار طرح ها و مدل های گوناگونی از کاغذ دیواری وجود دارد که شما می توانید با سلیقه خود و ضمن در نظر گرفت تم و نمای کلی دکوراسیون اتاق خواب خود کاغذ دیواری مورد علاقه خود را انتخاب کنید و بروی درب کمد دیورای اتاق خوابتان نصب کنید. امروزه همه کاغذ دیواری ها قابلیت چسب شدن به سطوح را دارند و دیگر بابت اضافه کردن چسب به پشت آنها خیالتان راحت باشد. همانطور که در تصویر می بینید صاحب این اتاق خواب یک کاغذ دیواری با الگوی بی نظیر روی درب کمد لباسی اتاق خود نصب کرد.

تزیین کمد لباس با کاغذ دیواری
تزیین کمد لباس با شابلون

طراحی با شابلون

همانطور که در تصویر می بینید شما نیز می توانید درب کمد لباسی اتاق خود را با طرح های شابلون زیبا کنید. همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد؛ می توانید طرح های ساده شابلونی روی کمد لباسی بزنید و یا می توانید از طرح های شلوغ تر آنها استفاده کنید.
انواع اقسام شابلون در بازار وجود دارد. هر طرح و الگویی را که در ذهن تصور کنید می توانید روی درب کمد لباسی خود در منزل پیاده کنید. به عنوان مثال می توانید کمد لباسی اتاق کودک خود را با طرح های الهام گرفته از شخصیت های کارتونی و سحرآمیز تزیین کنید و برای طرح کمد لباسی اتاق بزرگسالان طرح های ساده شابلونی را انتخاب کنید.

تزیین کمد لباسی با مطالب نوشته شده پاک شدنی

آیا در منزل خود فرزند نوجوانی دارید که اهل درس و مدرسه باشد و ساعت های زیادی را مطالعه می کند؟ یا در منزل فرزندی دارید که عاشق نقاشی و طرح کشیدن روی سطوح باشد؟
شما می توانید به چنین فرزندانی در منزل خود این شانس را بدهید که طرح ها و مطالب یاداشتی خود را روی کمد لباسی خود بکشند تا در مواقع نیاز به آنها نگاه کنند. اما توجه داشته باشید برای رسیدن به چنین کاری  باید یک رنگ مخصوص این کار روی کمد لباسی خود بزنید تا هرگاه فرزند شما خواست آثار به جا مانده از مداد یا ماژیک را روی کمد لباسی پاک کند.

ایده تزیین کمد لباس
تزیین کمد لباس با عکس برگردان

تزیین با استفاده از عکس برگردان دیواری

یکی از دیگر از روش های تزیین درب کمد لباسی منزل که فضای خانه ی شما را و دکوراسیون محیط منزل را تغییر میدهد چسباندن عکس ‌برگردان ‌دیواری روی درب کمد لباسی اتاق خواب است. تزیین کمد لباسی اتاق خواب با استفاده از عکس های برگردان دیواری شاید راحت ترین روش برای تغییر و بهبود فضای دکوراسیون اتاق خواب باشد.
استفاده از این روش بیشتر در اتاق کودکان می تواند اثر بخش باشد؛ چراکه شما می توانید با این روش همچناکه سن کودکتان بیشتر می شود مطابق به سنش الگو ها و طرح های متنوعی را روی درب کمد لباسی فرزند خود نصب کنید. عکس برگردان های دیواری هم به راحتی با لایه چسبی که روی خود دارند چسبانده می شوند و هم بدون باقی گذاشتن اثری از خود روی کمد لباسی کنده می شوند. این عکس برگردان های دیواری در طیف ها و اندازه های متنوع و رنگ های مختلف اعم از ساده و شلوغ در بازار قابل عرضه هستند.

شخصی کردن درب کمد لباسی با دکوپاژ

دکوپاژ یک روش عالی برای استفاده از ضایعات پارچه ، کاغذ اسکرپ بوک ، بسته بندی کادو ، طرح های قدیمی ، عکس های چاپی گیاهان ، یا هر ماده سبک و مسطح دیگری است که می تواند به درب کمد لباسی منزل شما چسبانده شود. می توانید با استفاده از دکوپاژ درب را بپوشانید ، یک قطعه جالب روی درب کمد لباسی  ایجاد کنید و آن را با استفاده از قالب نقاشی شده احاطه کنید ، همانطور که در این تصویر می بینید می توانید تنها یک لنگ درب کمد لباسی را با استفاده از دکوپاژ تزیین کنید.
قبل از شروع ، درب را از لولاها برداشته و صاف بگذارید. ضایعات کاغذی یا پارچه ای خود را مرتب کنید سپس از چسب دکوپاژ  استفاده کنید و تمامی قطعات را روی درب کمد لباسی منزل خود بچسبانید.

تزیین کمد لباس با دکوپاژ
تزیین کمد لباس با پرده

تزیین با استفاده از نصب پرده

با استفاده از این روش همانطور که در این تصویر می بینید می توانید درب کمد لباسی اتاق خواب منزل خود را با استفاده از پرده بپوشانید و تزیین کنید. درصورتی که کمد لباسی اتاق خواب شما دارای خرابی و عیب های زیادی است می توانید محل آن را با استفاده از یک پرده زیبا و طرح دار بپوشانید. فقط باید پرده ای که می خواهید برای پوشش کمد لباسی خود انتخاب کنید باید از لحاظ تم و نمای کلی متناسب با بقیه دکوراسیون منزل باشد.

رنگ زدن کمد لباسی

می توانید با یک دست رنگ شفاف و زیبا که به بقیه تم دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما بخورد درب کمد لباسی منزل خود را تغییر دهید و از این جهت هم شکل و ظاهر کمد لباسی شما تغییر می کند هم دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما بهبود می یباد. قبل از اینکه درب کمد لباسی منزل خود را رنگ کنید به رنگی که می خواهید استفاده کنید دقت کنید.

تزیین کمد لباس با رنگ کردن

تزیین کمد لباس

جمع بندی

شما می توانید با تغییر تزیینات کمد لباسی های اتاق خواب شاهد تغییر چشمگیر دکوراسیون اتاق خواب خود باشید. اما باید فراموش نکنید برای حفظ تعادل در ترکیب رنگ و تم دکوراسیون منزل خود این تغییرات متناسب با بقیه دکوراسیون منزل شما باشد.
در بالا سعی کردیم روش های متفاوتی را برای تغییر ظاهر کمد لباسی اتاق خوابتان ارائه دهیم. در صورتی که روش دیگیری را سراغ دارید که می تواند باعث تغییر درب کمد لباسی منزل شما شود و به دنبال آن دکوراسیون منزل شما بهبود یابد به ما معرفی کنید.

شروع ثبت نام دوره های آموزش حضوری و یا آنلاین - مشاوره رایگان : 587 587 22 - 110 111 28
+