۸ ترفند ارزان قیمت که اتاق پذیرایی شما را لاکچری نشان می دهد

اتاق پذیرایی لاکچری

 8 ترفند ارزان قیمت که اتاق پذیرایی شما را لاکچری نشان می دهد

شاید بارها برای شما پیش آمده که چشمتان یک دکوراسیون فوق‌العاده لوکس و گران قیمت را به خود جلب کرده است ولی در این وقت چشم شما یک چیز می خواهد ولی توان و بودجه مالی تان با چیزی که چشمتان گرفته است زمین تا آسمان فرق دارد یا دست کم فعلاً بودجه تان برای طراحی چنین دکوراسیونی جواب نمی دهد.
واقعیت از این قرار است که داشتن یک اتاق پذیرایی با دکوراسیون گران قیمت و داشتن اتاق پذیرایی که به نظر لوکس و گران قیمت است دو مقوله ی کاملاً متفاوت هستند.
در صورتی که توان مالی شما محدود است و از عهده اولی بر نمی آیید جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا راحت تر از چیزی که فکر می کنید می توانید با برخی از ترفندهایی که در ادامه این مقاله یک به یک آنها را معرفی می کنیم اتاق پذیرایی خود را بدون هزینه های سنگین لوکس و گران قیمت نشان دهید.

اتاق پذیرایی لاکچری
اتاق پذیرایی لاکچری

ترفند اول: رنگ چشم نواز

نقاشی و زدن یک دست رنگ شیک چشم نواز یکی از ساده ترین تغییرات و بازسازی هایی که می توانید در حق اتاق پذیرایی خود انجام دهید.
رنگ اصلاً گران نیست و به راحتی هم می توانید آن را روی دیوارهای اتاق پذیرایی تان بزنید. یک دست رنگ روشن زیبا در اتاق پذیرایی مسلم است که از یک اتاق رنگ و رو رفته غم زده جذاب تر و توی چشم تر است.
همان‌طور که در این تصویر مشاهده می کنید در این خانه یک رنگ خاکستری روشن با ته رنگی از یاس بنفش و آن تابلو طلایی رنگ زیبا که روی دیوار نصب شده است سردی و بی حالتی میز غذا خوری را تلطیف کرده و حالتی آرام‌بخش را به اتاق پذیرایی داده است.

ترفند دوم‌: گل آرایی

در خانه فضاهای زیادی هستند که اگر با گل آنها را بیارایید و تزیین کنید آنجا زیبا و چشم نواز می شود. یکی از این فضاها قطع به یقین اتاق پذیرایی است.
اتاق پذیرایی دقیقاً پتانسیل آن را دارد که با تزیین گل در جاهای مختلف آن به ویژه میز غذا خوری به یکی از زیباترین و جذاب ترین نقاط خانه برسد. ترکیب گل پرحجمی که در این میز غذا خوری مشاهده می کنید گویی تمام میز را فرا گرفته است و واقعاً چنان زیبا و جذاب است که در حین غذا خوردن حالتی وصف نشدنی را در شما بوجود می آورد و از اینرو غذای خود را با حس و حال بهتری میل می کنید.

نکته جالب توجه این است که شما با یک هزینه اندک و ناچیز می توانید این جلوه زیبا را به چشمانان خود و اعضای خانواده تان تقدیم کنید و از طرفی دیگران با روبه رو شدن با این صحنه زیبا ناخودآگاه فکر می کنند که چقدر اتاق پذیرایی شما لوکس و با ارزش است.
بنابراین با این ترفند عالی و مقرون به صرفه همین الان به فکر گل آرایی میز غذاخوری خود باشید.

اتاق پذیرایی لاکچری
اتاق پذیرایی لاکچری

ترفند سوم : استفاده از کارد و چنگال طرح طلایی

استفاده از کارد و چنگال و قاشق و.. رومیزی طرح طلایی رنگ یکی از ترفند های نابی است که تا حد زیادی چهره بی حال و رنگ و رو رفته اتاق پذیرایی شما را ترمیم و جراحی می کند و جلوه دگرگونه به آن می بخشد.
ظروف رومیزی طرح طلایی بخاطر نوع پوشش فلزی براقی که دارند در بین طرفدارن دکوراسیون منزل دارای جذابیت و محبوبیت زیادی هستند.
اصلا این نوع ظروف خودشان برای شما داد می زنند که ما لاکچری و زیبا هستیم! بجای اینکه برای لوکس تر شدن اتاق پذیرایی هزینه های سنگین کنید و از صفر همه چیز را تغییر دهید با یک هزینه جزیی و خرید کارد و چنگال و قاشق طرح طلایی رنگ اتاق پذیراییتان را با این ترفند جذاب لوکس و گران قیمت نشان دهید.

ترفند چهارم: استفاده از قالیچه

قالیچه ها همواره بخش مهمی از طراحی دکوراسیون منزل فرهنگ های معاصر و کلاسیک در جهان بوده اند. با گذشت سالیان دراز ما هنوز می توانیم این را حس کنیم که قالیچه ها هیچ یک از تاثیرات تعیین کننده در حین ورود به اتاق را از دست نداده اند چه بسا که باعث افزایش و بالا بردن این تاثیرات شده اند.
همانطور که در این تصویر می بینید قالیچه ها با برجسته کردن جلوه میز غذا خوری به فضای کلی اتاق پذیرایی ظاهری لوکس و گران قیمت داده است.
این اتاق پذیرایی از طرح مدل مراکشی الهام گرفته است که الگوی راه راهی آن با چیدمان و طرز قرار گیری صندلی های دور میز هارمونی زیبایی برقرار کرده است.
اگر دوست دارید فضای اتاق ناهار خوری شما لاکچری و گران قیمت به نظر برسد این ترفند را به شما پیشنهاد می کنیم.

اتاق پذیرایی لاکچری
اتاق پذیرایی لاکچری

ترفند پنجم : دیوار پوش کردن اتاق

دیوارپوش یکی از زیباترین سبک های طراحی دکوراسیون است که به جلوه اتاق ظاهری متفاوت می دهد. اگر به دنبال یک طراحی دکوراسیون منحصر به فرد و لوکس در اتاق پذیرایی هستید یک دیوارپوش خوب می تواند عطش شما را برای داشتن چنین اتاقی رفع کند.
اتاق پذیرایی را که در این تصویر مشاهده می کنید یک الگوی دیوارپوش محسور کننده دارد که برای هر یک از المان های موجود در این فضا ویژگی باریکی دارد.
بنابراین اگر دیوارهای رنگ و رو رفته اتاق پذیرایی شما دیگر جذابیت سابق را ندارند و به چشم شما یک اتاق معمولی سطح پایین است می توانید برای جذاب ترشدن و لوکس به نظر رسیدن آن از دیوارپوش استفاده کنید که هزینه چندانی هم ندارد.

درصورتی که خود سلیقه و ذوق خوبی در انتخاب دیوارپوش دارید خودتان این کار کنید. در غیر اینصورت می توانید با یک طرح دکوراسیون منزل درباره نحوه انتخاب دیوارپوش و سازکاری و مچ شدن با دیگر عناصر حاضر در اتاق پذیرایی مشورت کنید تا شما را بهتر راهنمایی کنند.

ترفند ششم: استفاده از نورپردازی خلاقانه

نورپردازی یکی از مهم ترین و ضروری ترین المان های طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی است. البته می شود گفت این کار سرگرم کننده هم است.
با  ریزه کاری های نورپردازی اتاق می توان خیلی چیزها را به گونه دیگری نشان داد. این فضایی را که در این قاب زیبا مشاهده می کنید به طور خیلی هوشمندانه ای از چند چراغ آویز در اشکال گوناگون با ترکیب رنگی طلایی و مشکی که خود با رنگ صندلی های دورچین میزغذا خوری و کفپوش اتاق و حتی عناصر موجود در تابلو هارمونی دارند استفاده شده است.
این چراغ آویزها آماده اند که با طراحی منحصر به فردشان یک شام فوق العاده را با شما و با زیبایی بی حد و حصری که دارند سپری کنند. اگر می خواهید به ظاهر اتاق جلوه ای لوکس بدهید و در عین حال در هزینه های خود صرفه جویی کنید می توانید از  این ایده استفاده کنید.

اتاق پذیرایی لاکچری
اتاق پذیرایی لاکچری

ترفند هفتم: استفاده ازصندلی های طرح گوست (شفاف)

صندلی های طرح گوست یا شفاف با اینکه خیلی قدیمی هستند بیش از چندین سال است که در بازار وجود دارند. این صندلی ها شفاف طرح کلاسیک لوئی شانزدهم با ظاهر چشم نوازی که دارند می توانند در اتاق پذیرایی شما کولاک به راه بیندازند.
فضای صمیمانه ای که در تصویر مشاهده می کنید همه جنبه های لاکچری بودن و زیبا بودن را با خود زمانی به همراه دارد که این صندلی های طرح گوست (شفاف) دور میز یکجا جمع شده باشند.
آیا واقعا این صحنه در ذهن بیینده ظاهر لاکچری و گرانقیمت را تداعی نمی کند؟
شما نیز می توانید با هزینه اندک چنین صحنه ی لاکچری را در اتاق نشمینتان به ارمغان بیاورید.

ترفند هشتم: استفاده از آثار هنری

همه اتاق‌های پذیرایی نیازمند آثار هنری هستند. آثار هنری باعث می‌شود مواقعی که ما به خانه میایم زمختی و سختی های یک روز پرتلاطم با نگاه کردن به آنها بر ما آسان شود و یا لحظاتی را که در کنار شریک زندگی مان غذا صرف کنیم نگاه و توجه به این آثار حس خوب و عمیقی را به ما القاء کنند.
آثار هنری علاوه بر احساساتی که در بیننده ایجاد می کنند می توانند به اتاق ظاهری لاکچری و جذاب بدهند. این تصویر یک اتاق پذیرایی معمولی است که تابلو نقاشی آن چنان فضای این اتاق را تغییر داده که آدم دوست دارد بنشیند و مدت ها به آن خیره شود گل سر سبد میز به این زیبایی همچنان می افزاید و ضرب آهنگ زندگی را در این قاب زیبا ملایم تر می کند.

می توانید با خرید یک اثر هنری و نصب آن در اتاق پذیرایی به اتاق ظاهری جذاب و لاکچری هدیه بدهید. قیمت های تابلوهای هنری با اینکه شاید فکر کنید خیلی گران و سرسام آور است ولی می توانید از لابه لای آنها کارهایی مقرون به صرفه پیدا کنید.

اتاق پذیرایی لاکچری
اتاق پذیرایی لاکچری
جمع بندی

به هیچ عنوان فکر نکنید که تنها با هزینه های سنگین و سرسام آور می توانید اتاق پذیرایی لاکچری و جذابی داشته باشید.
شاید تا قبل از اینکه این مقاله را خوانده باشید چنین نظری را داشتید. در این مقاله سعی کردیم با معرفی چند ترفند و ایده به شما کمک کنیم با این ترفندهای ارزان قیمت به ظاهر اتاق پذیراییتان جلوه ای زیبا و لاکچری بدهید.
همه چیز به طرز نگاه بستگی دارد. شما می توانید با بکارگیری این ترفندها و اجرای دقیق آنها به خواسته ای که دارید برسید. در ادامه درصورتی که شما نیز ترفندی برای لاکچری نشان دادن خانه بدون صرف هزینه های زیاد می شناسید به ما معرفی کنید.

شروع ثبت نام دوره های آموزش حضوری و یا آنلاین - مشاوره رایگان : 587 587 22 - 110 111 28
+