sketch present - پنج روش پرزنت در معماری برای بازاریابی پروژه‌ها

پنج روش پرزنت در معماری برای بازاریابی پروژه‌ها

چرا ساختمان دارای شکل خاصی است؟ چرا بنا را در این نقطه‌ی خاص از پلان قرار داده‌اید؟
شما باید بتوانید ایده ی طراحی خود را تعریف کنید طوری که برای مخاطبان قابل فهم باشد.
شما چه معماری باشید که می‌خواهید مشتری جذب کنید یا در یک رقابت برنده شوید یا اینکه پیمانکاری هستید که قصد فروش ساختمان را دارد،
در هر صورت باید توانایی فوق را داشته باشید.
در این مقاله، به پنج ابزار مهمی که اشاره می‌کنیم که با استفاده از آنها بهتر می‌توانید خودرا پرزنت معماری کنید.